Klacht: verandering vleesafdeling

op 11 oktober 2011 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ik ben erg tevreden over dirk van der broek alleen, de vleesafdeling is mij een doorn in het oog. nl op de Sloterkade in Amsterdam hebben ze de vleesafdeling zo opgesteld dat je niet kunt kiezen wat je wil hebben, alles staat achter deuren in een koeling waardoor het overzicht compleet verdwenen is. wanneer je vlees moet kiezen en uiteindelijk een deur opentrekt, en je achteraf toch je vleeskeuze wilt wijzigen, zijn alle ramen van de de deuren van de koeling beslagen zodat je helemaal niets meer kunt zien. dus ik ga wel naar deen of naar albert heijn , kan ik tenminste normaal vlees uitzoeken . jammer he ? iedereen in mijn omgeving klaagt hierover, en zelfs een medewerkster van D B vertelde me dat de omzet was gedaald. nou wat is hier nou aan te doen? , wie heeft zo,n idiote opstelling nou bedacht? ik zou zeggen zoals het was is de oplossing,op z,n oude plek, gaat er in ieder geval geen omzet meer verloren, en zijn de klanten weer tevreden. en een tevreden klant telt voor 2 nietwaar? nou ik hoop dat u met deze suggestie iets gaat doen . zo veel makkelijker om bij 1 winkel je spullen te halen? vriendelijke groet Carla Antonides

Alle klachten die gemeld zijn door antonides2