Klacht: Kan niet aanmelden via MijnVeolia

HarryOVChip2013 op 27 februari 2013 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil restitutie aanvragen van teveel betaald reisgeld bij Veolia. Kan dit echter niet doen omdat ik niet meer in kan loggen bij MijnVeolia. 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar zodra ik inlog verdwijden de gegevens uit beeld en krijg ik de melding dat ik een 088 nr moet bellen. Daar verwacht ik dus hulp en een oplossing. Maar na een aantal menu’s te hebben doorgelopen krijg ik alleen een melding dat er op de service punten van Veolia formulieren te krijgen zijn voor de restitutie, maar IK WIL IN KUNNEN LOGGEN!!!
Als ik dan maar probeer het account opnieuw aan te maken krijg ik de melding dat het al bestaat. Veolia doet wel heel erg haar best om het zo moeilijk mogelijk te maken een restitutie in te dienen. Maar ik heb teveel betaalt en ik zal het terugkrijgen!

Gewenste Oplossing:

via 088 nr iemand aan de lijn te krijgen die zorgt dat het MijnVeolia account weer gaat werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door