Klacht: veolia kost mij mijn baan

op 18 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag zondag 18 september nam ik volgens richtlijnen op 9292 de trein van maastricht naar voerendaal om vervolgens over te stappen op de bus naar wijnandsrade kerk bushalte.
Deze bus is nooit gekomen.
Ik moest om half 2 in wijnandsrade aankomen voor mijn knvb veldvoetbal wedstrijd te fluiten waar 3 rapporteurs vanuit de knvb op mij zaten te wachten. Deze hebben mij pas een uur later zien verschijnen waarnaar ik afgewezen ben om verdere wedstrijden te fluiten.
Buiten het geld dat het me heeft gekost voor de taxi naar wijnandsrade ( 21,40€) die overigens voor niets was, heb ik ook de gehele wedstrijdvergoeding van 78,60 misgelopen en het ergste van alles ben ik nu mijn carriere als knvb wedstrijdsofficial voor de komen 3 maanden kwijt.
Wanneer ik met de hulplijn van Veolia spreek krijg ik te horen dat er letterlijk niks voor mij gedaan kan worden en dat ik maar 2.5 km moest gaan lopen met al mijn bagage. Ik ben nog nooit zo erg gefrustreerd geraakt van het openbaar vervoer.

Deze actie van veolia heeft zoon grote gevolgen voor mij dat het niet meer te corrigeren is.

Behalve al het geld wat het me gekost heeft , heeft het me mijn carriere gekost.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door taha828