Klacht: Veolia heeft lak aan Weekend Vrij abo

op 22 december 2012 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Veolia,

Elke keer dat ik naar mijn vriendin ga, zijn er problemen met het teveel afschrijven van m’n saldo. Ik heb een Weekend Vrij abonnement en reis dus vanaf vrijdagavond 18:30 gratis. Ik reis vanaf Breda naar Boxmeer. Wanneer ik op Nijmegen uitcheck bij de NS en incheck bij Veolia voor het traject Roermond (ik stap uit bij Boxmeer) dan wordt er zoals het hoort €10 afgeschreven. Vervolgens hoor ik dit bedrag terug te krijgen aan het einde van m’n rit maar dat krijg ik dus niet! Elke keer wordt er €5,56 teveel afgeschreven (ik krijg €4,44 terug) en dat ben ik na meerdere keren een aanvraag tot restitutie echt zat.

Mocht ik iets fout hebben gedaan, dan hoor ik het graag.. maar het lijkt mij sterk dat de fout bij mij ligt. Ik heb alle instructies opgevolgd zoals het hoort. Bij de NS werkt alles prima — waarom bij jullie dan niet?

Jullie moeten hier echt iets aan doen!

Mike

Dit is de mail die ik een week geleden heb verstuurd. Ik heb nog geen reactie ontvangen. Ook van het Reizigersoverleg Limburg heb ik nog niets ontvangen.

Het terugstorten van het teveel afgeschreven tegoed en het oplossen van de fout in het systeem. Het kan niet kloppen dat ik telkens een email moet sturen voor iets waar ik gewoon recht op heb!

Alle klachten die gemeld zijn door mike_post