Klacht: onopgelost

op 12 oktober 2019 over Vegro in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat in de vorige klacht al is gezegd- en- blijkbaar NIET door Klacht.nl is aangepast- men persisteert in datgene wat in hunner optiek het juiste antwoord is- voor de vorm de klacht weer in behandeling nemen- en- weggezet worden door de STAF kwaliteitsmedewerkster Mevrouw vd Willik en haar CEO de heer Kamerbeek en evenknie – als- Jan met de korte achternaam

Gewenste Oplossing:

De gevraagde compensatie - zelfs nog onderhandelbaar - maar zo met een KLANT omgaan is respectloos -en- men meent er zo maar mee weg te komen. Onfatsoenlijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vegro over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rollatordebacle