Klacht: Veels te lange looptijd DHLFOR YOU

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,

falls du dich gewundert hast wieso ich mich wegen der Bestellung noch nicht gemeldet habe : das Paket ist noch nicht angekommen.
Ich hab regelmäßig den tracking service von DHL überwacht und während einer ganzen Woche (!) schien das Paket immer noch bei deinem DHL-Büro rumzuliegen!??

Verrückt. Die nehmen ein Paket an, kassieren dafür und lassen es mal eben eine Woche rumliegen?? tsss…

Kein Vorwurf an dich – nur ein Kopfschütteln über den DHL-Service!

Ich melde mich wenn das Paket angekommen ist!

MbG

Dan

Gewenste Oplossing:

Een looptijd van ca. 5 werkdagen is OK, maar het paket 1 hele week in Keulen laten liggen zonder beweging is zonder meer kwalijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Klemtoon