Klacht: Veels te laat

op 12 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb maandag 2 oktober een pakketje besteld, vervolgens 9,95 extra betaald om het de volgende dag binnen te krijgen… heb ik dus ook gedaan het is nu donderdag en nog steeds niets binnen. Ik kreeg een mailtje met daarin een verontschuldiging en de track & trace, vervolgens staat er dat het pakketje vandaag voor einde van de dag (donderdag 5 oktober) bezorgt zou zijn en krijg ik net een update dat het pakketje nog in Duitsland is en nog niet eens verzonden!… ik vind dit wel te gek voor worden

Ik wil sowieso mijn 9,95 van express terug en als het nog langer duurt het geld van jet pakketje terug hebben

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag! Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het door u bestelde pakket niet op de afgesproken tijd geleverd is ondanks dat hier extra voor betaald is. Klopt het dat uw pakket door DHL Express bij u bezorgd wordt? Graag ontvang ik dan van u het zendingsnummer zodat ik de juiste gegevens hierbij kan zoeken. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:23 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Tjwm