Klacht: Veel vroeger dan aangegeven tijd

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2.5 uur vroeger komen dan de geschatte tijd die ik door gekregen heb. Ik probeer met mijn werk zo te plannen dat ik rond dat tijdstip dan thuis ben, maar dat lukt niet echt als ze besluiten om 2.5 uur eerder te komen. Hierdoor loop ik mijn pakket mis om er dan vervolgens de volgende dag weer rekening mee te moeten houden.

Als ze zich enigszins aan de afgesproken tijd houden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 16:18 geantwoord

Geachte mevrouw Setz,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger eerder langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend voor u is. Mijn excuses hiervoor.

Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. Het spijt mij dat wij deze verwachting niet hebben waargemaakt. Onze tijdvensters zijn indicaties en kunnen afwijken door bijvoorbeeld een wijziging in de route. Andere oorzaken die invloed kunnen hebben op het tijdvak zijn wegwerkzaamheden, files en vertragingen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda.Setz