Klacht: Veel te weinig vergoeding na schade

Bos Truckbekleding op 12 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We versturen als bedrijf veel bekleding voor vrachtwagens.
De pakketten zijn niet zwaar, maar alles wordt verzekerd verstuurd.

Nu wordt er een pakket ter waarde van 186.80 euro in de regen achter gelaten door een bezorger van dhl, dus alles heeft bij de ontvanger waterschade.
We krijgen daar door de klant een melding van, doorgestuurd naar dhl, die reageren, erkennen de fout, en keren uit, blijkt alleen dat ze per kilo uit keren, in ons geval, nog geen 11 euro, en dat voor een pakket van 186.80 euro.

We vinden dit een schande, en vragen ons af waar de schade vergoeding vandaan gehaald wordt.

Mvg
Bos Truckbekleding

Als de gehele schade is vergoed. Mede omdat het simpelweg in de regen is achter gelaten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 december 2019 om 14:25 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan niet tevreden te zijn met de vergoeding die u voor uw schadeclaim heeft gekregen. Mijn excuses voor het ongemak.

Vanuit de klantenservice hebben wij geen inzage of invloed over de afhandeling van schadeclaims. Indien u de zending zonder verzekering heeft verstuurd dan zult u conform de algemene voorwaarden een vergoeding ontvangen. Indien u wel met verzekering heeft verstuurd dan raad ik u zeker aan om nogmaals met de afdeling claims contact op te nemen en dat aan te geven.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Indien u verdere vragen heeft vernemen wij het graag.

Hartelijke groet,

Jip