Klacht: veel te vroeg bezorgd

op 21 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Veel te vroeg bezorgd en niet bij de buren aangebeld terwijl dit wel was aangegeven. Het pakketje nu niet op tijd gekregen terwijl ik dit wel nodig had. Mijn zoontje is jarig en had kadootjes besteld die er dus nu niet zijn en ik met een huilend kind zit.

Als het pakketje word bezorgd op de tijd die daadwerkelijk word aangeven en als ik er niet mocht zijn dat er bij de buren word aangebeld en daar het pakketje dan word bezorgd.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw de Haan, Het spijt me heel erg dat u dit pakket niet op tijd heeft ontvangen. Ik vind dit ook heel sneu voor uw zoontje. Ik hoop dat hij inmiddels zijn cadeautjes alsnog in ontvangst heeft kunnen nemen. We kunnen echter het tijdvak nooit helemaal garanderen en niet alle pakketten mogen bij buren worden afgegeven. Ik zou dit graag voor u willen bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de 3S-code van het pakket nog door te geven via deze website. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw de Haan, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 30 oktober 2017 om 11:07 geantwoord

Geachte mevrouw de Haan,

Alle klachten die gemeld zijn door FrederikadeHaan