Klacht: Veel te vroeg aan de deur gestaan

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderagavond visaas besteld via internet wat zaterdagavond bezord werd maar de bezorger stond veel eerder voor de deur dan de track and trace aangaf waardoor het niet aangenomen kon worden en vandaag maandag gebracht werd en alles dood is en ik alles weg kan gooien dat de bezorger eerder is omdat het allemaal mee zit kan ik begrijpen maar geef dan niet een tijd door en mensen hopen na hun werk wat te kunnen ontvangen nu is er voor 60 euro aas dood en gaat de prullenbak in

60 euro retour van post nl voor de schade

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 september 2018 om 14:14 geantwoord

Geachte heer Guijt,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger veel eerder voor de deur stond dan de TrackTrace informatie aangaf. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie en geen garantie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We houden de werkelijke tijdstippen achter de schermen in de gaten, als deze in een bepaald gebied regelmatig afwijken van het tijdvak zullen we het tijdvak opnieuw berekenen. Het is niet mogelijk om in dergelijke situaties een vergoeding te ontvangen, ik raad u aan hierover contact op te nemen met de afzender.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 06 september 2018 om 10:00 geantwoord

Er is geen oplossing te bedenken met post nl voortaan probeer ik post nl zoveel mogelijk te vermijden en andere koeriers te laten komen

Alle klachten die gemeld zijn door Remco Guijt