Klacht: VEEL te VEEL vertraging bezorging postpakket

op 27 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb voor het tijdvak 09:00 – 12:30 gekozen voor de bezorging van een pakketje van BOL.com, eerdere bezorging was ik niet thuis. Het is nu 13:51 en de bezorger is er nog steeds niet.
Via de QR-code staat er nog steeds dat hij onderweg is en excuses voor de vertraging. 15min max OVER t afgesproken tijdvak allah. maar een uur+ is wel teveel. vind u zelf ook niet ?

ik zou tevreden zijn als t ook daadwerkelijk OPTIJD zou zijn geleverd. ik moet zo weg en hierdoor mis ik weer het pakketje waar ik toch al zolang op heb moeten wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 februari 2017 om 16:26 geantwoord

Geachte heer Hendriks,

Uit uw bericht begrijp ik dat u 24 februari jl. op een pakket heeft zitten wachten, maar dat deze niet binnen het tijdvak is geleverd. Ik kan mij voorstellen dat u hier van baalt.

Onze tijdvakken zijn slechts indicatietijden. Deze zijn gebaseerd op daadwerkelijke bezorgtijden in eerdere weken. Hoe laat de bezorger echt komt is daarom afhankelijk van bijvoorbeeld drukte en bijzonderheden op de route. Is het plots een dag veel drukker, of is er sprake van onvoorziene omstandigheden dan kan het zijn dat de bezorger later is dan het aangegeven tijdvak. Om deze reden kan ik hierover dan ook geen klacht indienen.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marcelhendriks1976