Klacht: Veel te makkelijke lakse antwoorden

Magmion op 09 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag hoorde ik 2 pakketten te ontvangen. 1 gekregen. PostNL gebeld, werd mij verteld dat er een ‘kleine vertraging’ was opgelopen dat weet ik niet dat kan van alles zijn, maar ik zie hier dat hij sowieso maandag geleverd wordt. Lekker makkelijk, maar prima. Vandaag zou ik hem moeten ontvangen. Niets. PostNL weer gebeld, nu vertelde een jongen mij dat het pakket in de eerste instantie niet eens door de sortering is gekomen. Totaal ander antwoord dus. Als ik in de eerste instantie een goed antwoord had gekregen kon ik hier achteraan gaan. Nu moet ik weer 2 dagen wachten. Terwijl zelfs de track en trace aan gaf dat het bezorgd zou worden vandaag.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug van het telefoontje waar ik 10 minuten in de wacht stond en 2 minuten lang een laks antwoord kreeg. Er bleek dus totaal iets anders aan de hand te zijn. Ze zei verder is alles goed, het duurt alleen wat langer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Kalma, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een van uw pakketten niet aangekomen is. Verder begrijp ik dat het contact met onze klantenservice niet goed verlopen is. Graag geef ik hier een reactie op. Ik betreur het dat er vertraging is ontstaan bij de bezorging van een van uw pakketten. Om u beter te woord te staan zou ik graag nog de 3S-code willen ontvangen van het pakket. Zou u deze nog kunnen sturen als reactie op dit bericht Helaas kan ik uw telefoonkosten niet vergoeden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is namelijk uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL. In de toekomst kunt u overwegen om onze klantenservice kosteloos te benaderen via één van onze andere kanalen, zoals onze website, Twitter of Facebook. In afwachting van uw reactie verblijf ik, PostNL Klantenservice

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Kalma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 april 2018 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kalma,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door