Klacht: Veel te late bezorging.

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brief van een werkgever naar werknemer gestempeld op 16-12-2016 aangekomen op 03-08-2017.

Kon het deze klacht niet melden bij Post.NL via een hun mail die is al 2 dagen tijdelijk buiten gebruik.

Gewenste Oplossing:

Hoe het kan dat deze brief zolang onderweg is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kemkers,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat u op 3 augustus een poststuk heeft ontvangen wat al op 16 december 2016 is verzonden. Mijn excuses voor deze enorme vertraging, ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten hoe dit zit. Graag geef ik u een toelichting.

Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden, hierdoor is het helaas niet mogelijk om de oorzaak van vertraging te achterhalen, deze zendingen zijn namelijk op geen enkele manier te traceren in ons postproces. Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging, hij zal dit met de betrokken medewerkers bespreken en erop letten dat er extra aandacht aan de bezorging op uw adres wordt besteed. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:41 geantwoord

Dat het lange tijd op de post sorteer afdeling is geweest. Gezien de frankeercode.

Alle klachten die gemeld zijn door NLpost polo