Klacht: Veel te late bezorging.

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Brief van een werkgever naar werknemer gestempeld op 16-12-2016 aangekomen op 03-08-2017.

Kon het deze klacht niet melden bij Post.NL via een hun mail die is al 2 dagen tijdelijk buiten gebruik.

Hoe het kan dat deze brief zolang onderweg is.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:05 geantwoord

Geachte heer Kemkers,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat u op 3 augustus een poststuk heeft ontvangen wat al op 16 december 2016 is verzonden. Mijn excuses voor deze enorme vertraging, ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten hoe dit zit. Graag geef ik u een toelichting.

Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden, hierdoor is het helaas niet mogelijk om de oorzaak van vertraging te achterhalen, deze zendingen zijn namelijk op geen enkele manier te traceren in ons postproces. Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging, hij zal dit met de betrokken medewerkers bespreken en erop letten dat er extra aandacht aan de bezorging op uw adres wordt besteed. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:41 geantwoord

Dat het lange tijd op de post sorteer afdeling is geweest. Gezien de frankeercode.

Alle klachten die gemeld zijn door NLpost polo