Klacht: Veel te lang onderweg

op 02 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Vorige week maandag 18 april is er iets naar mij verstuurd (kan gewoon door de brievenbus) dan verwacht je dat het 1 hooguit 2 dagen later er is.
Dinsdag 26 april was het er, en daar betaal je dan portokosten voor van dik 3 euro! Vind het echt een schandaal dat het zo moet! Wat gaan jullie hier aan doen??
Graag hoor ik van jullie……

Gewenste Oplossing:

Ik zou toch op zijn minst de portokosten terug willen zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koopmans,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klein pakketje heeft ontvangen, maar daarvoor ook nog strafporto moest betalen. Allereerst wil ik u zeggen dat ik het betreur dat u deze kaart heeft ontvangen.

Omdat u de ontvanger van deze zending bent, hoeft u deze kosten niet te voldoen. Wilt u de sticker van de kaart halen en erop schrijven 'Afgeboekt in overleg met Klantenservice PostNL'? Daarna mag deze kaart in de oranje brievenbus. Een eventuele herinnering mag u als niet verzonden beschouwen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lies Koopmans