Klacht: Veel te lang onderweg

op 02 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen,

Vorige week maandag 18 april is er iets naar mij verstuurd (kan gewoon door de brievenbus) dan verwacht je dat het 1 hooguit 2 dagen later er is.
Dinsdag 26 april was het er, en daar betaal je dan portokosten voor van dik 3 euro! Vind het echt een schandaal dat het zo moet! Wat gaan jullie hier aan doen??
Graag hoor ik van jullie……

Ik zou toch op zijn minst de portokosten terug willen zien

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 mei 2016 om 15:17 geantwoord

Geachte mevrouw Koopmans,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klein pakketje heeft ontvangen, maar daarvoor ook nog strafporto moest betalen. Allereerst wil ik u zeggen dat ik het betreur dat u deze kaart heeft ontvangen.

Omdat u de ontvanger van deze zending bent, hoeft u deze kosten niet te voldoen. Wilt u de sticker van de kaart halen en erop schrijven 'Afgeboekt in overleg met Klantenservice PostNL'? Daarna mag deze kaart in de oranje brievenbus. Een eventuele herinnering mag u als niet verzonden beschouwen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Lies Koopmans