Klacht: Veel te laat bezorgd

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons pakket zou geleverd worden tussen 10.45-13.15. Omdat ik werk had ik iemand in huis die het pakket aan zou pakken. Echter naar heel lang wachten heel veel ergenis en frustratie een telefoontje naar de klantenservice werd het pakket geleverd om 20.25
Ik heb mijn pakket gevolgd via track en tracé. Hierbij stond dat het pakketje vanaf 12 uur bij de chauffeur in de bus lag.

Ik snap dat het druk was door Black friday, en de komende feestdagen. Maar dit vind ik geen excuus om een pakketje ruim 7uur later aan te bieden. Jullie moeten hier rekening mee houden en meer zzp’ers inhuren om jullie klanten tevreden te kunnen houden.

Geef geen levertijd aan als je die niet kunt nakomen en zorg in ieder geval voor contact met jullie chauffeurs. Dit moet tegenwoordig toch geen probleem zijn met de huidige technologie.
Ik ben tevreden als jullie ervoor zorgen dat een levering op tijd aankomt. En anders geen tijdvak aangeven.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2017 om 13:18 geantwoord

Geachte mevrouw Janssen,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. In dit weekend zijn er, in verband met Black Friday, online heel veel bestellingen gedaan, waardoor vertragingen zijn ontstaan. Helaas heeft u de barcode niet meegezonden, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels in huis heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne.Janssen