Klacht: Veel te laat bezorgd

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot voor 3 à 4 weken ontving ik de Libelle altijd op donderdag. Daarna ontving ik hem op vrijdag. Maar nu is het zondag en heb ik het tijdschrift nog steeds niet ontvangen. Bovendien ontvang ik al enige tijd ook niet meer de reclamefolders van AH en Deen op zaterdag, wat volgens mij wel hoort.

Als bovenvermeld tijdschrift en reclamefolders weer op tijd bezorgd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Kemp-Vink, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw Libelle steeds wat later ontvangt, naast de reclamefolders van de AH en Deen. Graag reageer ik op uw klacht. Wij proberen zo snel mogelijk elk poststuk de volgende bezorgdag te bezorgen. De post kan helaas wat vertragingen oplopen wat tot 4 bezorgdagen later kan zijn. Op zaterdag is het erg druk met de post, waardoor die poststukken ook op dinsdag bezorgd kunnen worden. Voor wat betreft de Libelle kan ik wel een klacht voor u indienen voor het feit dat u deze met enige vertraging ontvangt. Ontvangt u momenteel de Libelle wel weer op tijd? Wilt u aangeven wanneer u hem voor het laatst met vertraging hebt ontvangen? Ik hoor het graag van u! Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:52 geantwoord

Geachte heer Kemp-Vink,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door H. Kemp