Klacht: Veel te laat

op 09 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangegeven dat ik mijn pakketje graag tussen 9:00 uur en 11:00 uur bezorgd zou hebben.
Inmiddels is het nog niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Als het op tijd was bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Schijndel,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger het tijdsvak niet heeft gehaald. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart, mijn excuses hiervoor.

Het kan soms voorkomen dat de bezorger later is dan verwacht wegens omstandigheden, bijvoorbeeld drukte of een routewijziging. Als pakketjes regelmatig buiten het tijdsvak wordt geleverd, wordt het tijdsvak automatisch aangepast.

Mocht u nog andere vragen hebben over het pakket, dan mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Als u dan de code mee stuurt, kunnen wij direct met u mee kijken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Roy van Schijndel