Klacht: Veel te harde matrassen

op 02 oktober 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen heb ik een kort telefoongesprek gevoerd met uw medewerkster Brenda werkzaam op uw vestiging te Rijen. Haar kon ik melden dat wij op zaterdag 16 september j.l. een Largo Boxspringset in ontvangst mochten nemen. De elektrische set werd keurig door een 2-tal van uw medewerkers gemonteerd en zag er daarna prachtig uit.
Toen wij echter ‘s-avonds gebruik wensten te maken, waarvoor het bestemd en aangeleverd werd, schrokken wij bij het voelen van de matrassen, zo hard en onvriendelijk aanvoelend hetgeen wij niet verwachtten.
Onze vorige boxspring was voorzien van een heerlijk zacht aanvoelend matras.
Dit hadden wij niet verwacht en was ons bij de aankoop ook niet gemelden geconstateerd.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden het dan ook zeer op prijs stellen als deze keiharde matrassen door u vervangen worden door zachte en prettig aanvoelende exemplaren.
Graag en vol vertrouwen zien wij dan ook uw reactie tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 03 oktober 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AntonvanRooij