Klacht: Veel te dure kaarten 150% i.p.v. 100%betaling , er is sprake oplichting van TicketTribune

op 02 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

cijfers 4507 H.DOEVE 13 feb 14 feb WWW.TICKETTRIBUNE.NL/
€585 betaald voor 6 kaarten

Losse kaarten zijn €65 , en €15 administratiekosten is totaal €405 m.a.w. Er is €180 teveel berekend

€180 terug ,zo niet dan plaats ik per direct ticket tribune op twitter en Facebook qua oplichting/ woekerprijzen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 03 mei 2016 om 12:59 geantwoord

Geachte mevrouw Plantinga,

Graag horen wij van u om welke vorm van oplichting, dan wel misleiding, het volgens u gaat..

Er staat namelijk duidelijk op de website vermeld dat TicketTribune een commerciële wederverkoper is en andere prijzen hanteert. De nominale prijzen van de kaarten staan altijd vermeld bij het voorraad overzicht van een bepaalde voorstelling. Tevens vermelden wij dat wij een wederverkoper zijn en dat het aanbod doorverkochte kaarten betreft:

Dit is te lezen op elke artiesten- of evenementen pagina van onze website en dus vermeld vóór dat u verder kunt gaan met het plaatsen van een bestelling.

Klanten kunnen van tevoren uitgebreide informatie inwinnen over ons businessmodel en onze algemene voorwaarden, aangezien dit allemaal vermeld staat op onze website.Tevens krijgen klanten de algemene voorwaarden aangeboden en geven aan hiermee akkoord te gaan, alvorens een bestelling te plaatsen.TicketTribune mag derhalve aannemen dat consumenten zich op de hoogte hebben gesteld eer zij een aankoop doen. Een consument draagt namelijk zelf ook verantwoordelijkheid bij het aangaan van een koopovereenkomst.

Daarbij komt dat wanneer TicketTribune om welke reden dan ook niet kan leveren, klanten het volledige aankoopbedrag teruggestort krijgen.Hiermee wordt of de koopovereenkomst nagekomen, of TicketTribune erkent het in gebreke blijven en biedt volledige vergoeding.

Graag hoort TicketTribune daarom van u waar er sprake zou zijn van oplichting of misleiding.

Het team van TicketTribune

Heeft op 03 mei 2016 om 13:30 geantwoord

Kaartjes zijn alleen voor 18+ , dus we kunnen nu niet naar binnen, ik ben genoodzaakt de kaartjes te verkopen van €97,50 voor minder dan €45,
Tickettribune is n commercieel bedrijf, iets wat niet meteen vindbaar is, zij verkopen de kaartje door voor 150% .
Ik wil de 50% winst terug €180 en de 2 kaartjes kunnen terug geven voor €97,50 per stuk, omdat 2 personen nog geen 18+zijn, dit is in de verkoop niet expliciet gevraagd !!!

Bericht van Ticket tribune

8 maanden geleden - Beste mevrouw Plantinga, Zoals aangegeven staat duidelijk op onze website vermeld dat wij een wederverkoper zijn, dat onze prijzen vaak boven de nominale waarde van tickets ligt en zelfs wat de nominale waarde van tickets zijn. Daarnaast staat wel degelijk op de pagina waar tickets voor Armin van Buuren besteld kunnen worden dat dit een 18+ evenement betreft (http://tickettribune.nl/shows/armin-only-embrace/tickets/2016-05-06/100665). Met vriendelijke groet, Het team van TicketTribune

Reactie van de melder van de klacht martje.plantinga

8 maanden geleden - Prijzen boven de nominale waarde? Dat is bij u 150% meneer en/of mevrouw. Daarom vind ik uw tickettribune oplichters. U geeft niet toe, ik heb een Rechtbijstand verzekering achter de hand. Succes met u Tribune !! Schaam u!! Tot ziens in de rechtzaak. Gr M.Plantinga

Alle klachten die gemeld zijn door martje.plantinga