Klacht: veel beloven ..weinig nakomen

op 15 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

heb zaterdag 9 juli een opdracht gegeven voor een digitaal abbonement voor 10 weken voor 15 euro met ingangsdatum 13 juli
krijg een bevestiging dat dit ontvangen is en ze zo snel mogelijk een definitieve bevestiging sturen ( logisch ze willen eerst geld willen incasseren=geen probleem)
woensdag helemaal geen reactie.
maar bellen ( kost weer 088 tarief= 11 cent per minuut), dus 5 min later hele aardige dame die vertelede dat de tekst in de mail niet klopte en dat datum ingang eigenlijk betekent voor die datum heeft u bericht ( heel vreemd a: zowel niet op tijd gereageerd als deze datum kan je gewoon kiezen als ingangsdatum). maar goed dame is naar de afdeling gelopen die uitgestorven was en mij werd verzekerd dat het in orde zou komen ( anders kon ik natuurlijk weer bellen)…..dus uiteraard 2 dagn later weer helemaal niks en weer gebeld nu weer paar minuten betaald en weer aardige dame die probeerde mij voor 5 euro meer een digitaal + weekend te verkopen want die kon zij wel zelf in de systemen zetten. Ik wil graag gewoon wat ik bestel of als dat kan voor hetzelfde bedrag nml 15 euro dan ok, maar dat kon zij niet …, heb bevestigings mail aan haar doorgestuurd en het zou nu echt direct geregeld wordn. afgesproken dat ik daar telefonisch bericht van zou krijgen en vandaag nog in orde gemaakt zou worden ……resultaat helaas weer helemaal….ergo: week verder 2 keer kosten en niks gebeurt . blijkbaar is klanten serieus nemen minder belangrijk ?

per omgaande op 16 juli abb regelen en leveren
zou het op prijs stellen als ik gecompenseerd wordt voor mijn tijd (30 min)en telefoon kosten .
dus probeer me positief te verrassen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juli 2016 om 07:07 geantwoord

Geachte heer van der meer,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en zien er inderdaad nog niks in staan. Dit zal intern verder uitgezocht worden. Wat wij wel kunnen doen is u tijdelijk twee weken gratis aanbieden. Dit zal dan ook per direct in gaan.
Wij zullen het hier verder uitzoeken waarom het nog niet geregistreerd staat. Hier hoort u dan nog over.
Het tarief van het telefoonnummer van De Telegraaf is hetzelfde als dat u naar uw familie zou bellen, dus heel hoog zullen deze kosten niet oplopen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wensen u alvast veel leesplezier.

Groet, MN ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door meer002