Klacht: maar dan ook echt 12 maanden garantie

op 29 september 2009 over VDH Trade in de categorie Producten

Na 13 maanden gaat deze autoradio defect, en is er met vdh trade geen land meer te bezeilen, hun antwoord –
Al onze reparaties worden door de fabrikant uitgevoerd in China.
Helaas is uw garantie termijn verlopen en kunnen wij er geen aanspraak bij onze fabrikant meer op doen.
Wij raden u aan een reparateur te zoeken bij u in de regio die dit wellicht kan.
Nou voor mijn nooit meer chinese troep, en vdhtrade ook nooit meer, dure les 350 euro en dan niet een beetje service gericht denken

Reactie van de melder van de klacht Theo

11 jaren geleden - Uiteraard blijft het heir niet bij, na de volgende mail te hebben verstuurd, -------- Geachte vdhtrade,Uiteraard ben ik het met uw stelling niet eens, de garantie is dan wel verlopen, maar dit apparaat heeft mijn inziens een langere levensduur dan 14 maanden, bij normaal gebruik. Als dit niet het geval is praten we over een ondeugdelijk product wat u mij heeft verkocht, en wil ik nogmaals dat u ter overweging neemt hier samen uit te komen. Diverse consumenten organisaties hebben hier diverse uitspraken over garanties die hier van toepassing zijn Bij Normaal gebruik Prijs 350 euro, moet redelijker wijs worden verwacht dat het product langer dan 14 maanden meegaat. Ik begrijp ook dat China niet naast de deur ligt, en dat het misschien niet eens de moeite voor opsturen voor reparatie is. Maar u begrijpt ook dat bij aanschaf 350 euro is betaald voor een radio die 14 maanden zijn werk doet, niet acceptabel is. Daarom doe ik een beroep op mijn consumenten recht bij u, om tot een juiste oplossing te komen.Mvg,Blijft hun antwoord, ---- Beste heer XXXXX,Helaas voor u geven wij 12 maanden garantie op onze producten en staat dit ook vermeld in onze algemene voorwaarden waar wij ons aan houden. Mede vanwege de crisis zijn wij momenteel ook niet actief in de inkoop en verkoop van producten. Wij raden u aan een reparateur bij u in de regio te zoeken. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, VDH TradeIemand nog opties?

Alle klachten die gemeld zijn door Theo