Klachten over Vattenfall

Vattenfall is een energieleverancier die bijna 2 miljoen huishoudens voorziet van stroom, gas en stadswarmte. In Nederland investeert Vattenfall fors in... Lees meer >

60% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 5 in Energieleveranciers

60%
90 klachten gemeld
0 openstaande klachten
36 klachten in behandeling
54 klachten opgelost
3.7 /10
24 stemmen
24

1600 euro bijbetalen

Klacht van wiljo op 21 november 2009 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

1.5 jaar geleden zonnepanelen op het dak laten installeren , hierbij door de nuon werd de bestaande meter vervangen door een terugloopmeter ( hierop zit een telwerk voor terug geleverde electra) . Met de jaarafrekening moest ik 1600.- bijbetalen ??... Lees meer

Te gek voor woorden

Klacht van S.Yahsi op 04 november 2009 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik heb in september mijn jaarfarekening ontvangen, deze was verkeerd en ik moest 1800 € bijbetalen, er is toen ook een nieuw maandbedrag (€270) vastgesteld door NUON. Ik heb de goede cjfers opnieuw doorgegeven waarna NUON mij een nieuwe jaarafrekening... Lees meer

hoge slotafrekening

Klacht van mayke op 04 november 2009 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik betaal elke maand netjes het maandbedrag dat nuon vastgesteld heeft. Ruim van tevoren heb ik aangegeven dat ik ging verhuizen. Ik ben op 1 september verhuist naar een nieuw adres. Ik ontving op 10 september 2009 de jaarafrekening. Ik... Lees meer

Ineens een jaarrekening!

Klacht van qbicel op 27 oktober 2009 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Sinds een jaartje woon ik in mijn nieuwe appartement. Deze heeft stadsverwarming. Uiteraard gebruik ik deze ook. Er van uitgaande dat NUON de kosten automatisch incasseerde. Netzoals voor electriciteit. Onlangs kreeg ik de jaarrekening gepresenteerd van 1100 euro. Ik ben... Lees meer

Compliment van John5758 op 19 februari 2021 over Vattenfall

Dank U voor het serieus nemen van dit voorval en de nette afwikkeling.

Groet,
John Seelen

8

Compliment van Rothbarth op 04 december 2020 over Vattenfall

Iets naar een onjuist adres sturen kan iedereen overkomen. Hartelijk bedankt voor het snelle herstel!
mvg Flip Rothbarth

10

Compliment van Jamay1806 op 27 oktober 2020 over Vattenfall

Bedankt! Ik hoop ook dat ik op de app netjes behandeld word, want op de app is het gisteren zeker niet klantvriendelijk gegaan en de naam die is genoemd is zeker niet de persoon die er op dat moment zat.
Mijn complimenten voor Michelle die ik vandaag rond 10 uur gesproken heb.

7

Compliment van GERRIT1HENNIE op 03 april 2020 over Vattenfall

ik hoop het ook als het mij niet bevalt kom ik zeker terug dus bel maar nog een fijn weekend

10

Compliment van Delana op 06 maart 2020 over Vattenfall

Ik heb vandaag de jaarnota van €27,43 betaald. Ik wil voor de nota van €194 voor maart een betalingsregeling treffen. Graag betaal ik het in 3 termijnen. Is dit aub mogelijk?

7

Compliment van MLM1 op 04 februari 2020 over Vattenfall

Super, bedankt!

9

Compliment van op 26 augustus 2019 over Vattenfall

Snel een reactie en een oplossing. Bedankt Klacht.nl

10

Compliment van op 01 mei 2019 over Vattenfall

Ja ,ik kan nu makkelijk inloggen .Een misverstand met een ander email adres .
Bedankt.

9

Compliment van op 04 maart 2019 over Vattenfall

Beste Jeppe,

Bedankt tot zover. Zou u nog willen kunnen naar de gewenste oplossing, beschreven in het eerste bericht? Daar verzocht ik ook of er gekeken kon worden naar de kosten van € 93,-, gerekend over 6 dagen. Dit lijkt me een onrealistisch tarief, dus ik hoop dat dit naar beneden kan worden bijgesteld. En aangezien dit andere omstandigheden dan normaal zijn, kan er ook gerekend worden op een welkomstpremie?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Mark Engberts

8

Compliment van op 23 januari 2019 over Vattenfall

Termijnbedrag nog hoog, maar iig aangepast

8

Compliment van Beveha72 op 19 november 2018 over Vattenfall

Beste Nuon,
service contact gebeld, en bij deze bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing voor combinatie Stadswarmte en Stroom.
met vriendelijke groet,
Bart

8

Compliment van op 19 juni 2018 over Vattenfall

Ik heb een financiële compensatie gekregen. Dat bedrag dekt niet geheel de geleden schade, maar de medewerker van Nuon heeft (heb ik de indruk) erg zijn best gedaan om eruit te halen wat erin zat. Ik ben akkoord gegaan om deze kwestie verder achter me te laten.

7

Compliment van op 01 mei 2018 over Vattenfall

Geheel te vreden

7

Compliment van op 20 februari 2018 over Vattenfall

Hoi Nancy,

dank je wel. Het ligt nu bij Enexis

9

Compliment van op 19 januari 2018 over Vattenfall

Prima opgelost op deze manier.

8