Klacht: Vastgelopen in Bedum

op 19 februari 2011 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Donderdag 17 februari met de trein van Groningen naar Loppersum. Onderweg een wisselstoring tussen Bedum & Stedum. Allemaal de trein verlaten en overstappen op de bus die ons naar Stedum zou brengen, waarvandaan de trein weer zou rijden. Om 7.45 uit de trein gestapt, tot 8.40 op het station in Bedum staan wachten op een bus die nooit is op komen dagen.
Ik sta voor de klas, moet dus om 8.00 aanwezig zijn om nog dingen voor te bereiden en om 8.15 uiterlijk, zodat ik de kinderen op kan vangen. Om 8.30 stond ik dus nog in Bedum en bood een collega aan mij op te halen. Al met al in dat uur geen één bus gezien. Met als gevolg een collega die mijn klas op moest vangen en een andere collega gedwongen mij op te halen.
Komt ook nog bij dat het rond het vriespunt was en dat het dus eigenlijk ongehoord is om mensen met die temperatuur uit de trein te zetten.

Gewenste oplossing

Een vergoeding voor de onkosten die mijn collega heeft gemaakt voor het ophalen.
En een vvv-bon o.i.d. voor een uur wachten op niks.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 09:52 geantwoord

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Grianne