Klacht: vaste online klant krijgt geen boodschappen meer

op 20 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sinds weken kan ik niet meer bestellen bij A.H. online, waar ik al bijna anderhalf jaar boodschappen doe, en alles kreeg thuisbezorgd. Door het plotselinge hamstergedrag van paniekmensen, zitten ouderen en gehandicapten, en mensen die geen auto hebben (of om wat voor reden dan ook al heel lang vaste online klant zijn) nu TOTAAL zonder boodschappen. Alles staat al weken volgeboekt , door de tijdelijke hamsteraars, die hun schuren , zolders en huizen volproppen met levensmiddelen. Hamsteraars die normaalgesproken NIET online bestellen gaan nu vóór ! ——-De geregistreerde vaste online klanten zitten nu massaal dubbel in een noodsituatie ! A.H. geef die vaste klanten a.u.b. voorrang ! Zoals het zich hoort !

Als A.H. de vaste en geregistreerde online klanten niet laat barsten ! Dit zijn de mensen die al jaren online bestellen. In de meeste gevallen zijn dit mensen die zelf niet naar een winkel kunnen gaan. Ikzelf heb rug letsel en kan niet meer lopend of fietsend alle noodzakelijke boodschappen bij de A.H. doen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht kimberley pex

6 maanden geleden - Dank je Robin van Klacht.nl dat je dit nu ook op Twitter hebt geplaatst. gr.kim.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimberley pex