Klacht: vandaag geen post en reclame ontvangen 1403 pr

op 26 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer van den Heuvel, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ik hieruit opmaak is dat u afgelopen zaterdag post, noch reclame heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ga hier dan ook graag voor u mee aan de slag. Als ik het goed begrijp heeft u geen ja/nee, of nee/nee sticker op uw brievenbus en had u de reclame dus sowieso moeten ontvangen. Klopt dit? Wat betreft de post; was er iets wat u verwachtte op zaterdag? Het zou namelijk ook goed kunnen dat er die dag geen post voor u was. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht nel.jan

6 maanden geleden - Weet nooit of je post krijgt en wij hebben geen sticker

Heeft op 26 mei 2017 om 14:44 geantwoord

Geachte heer van den Heuvel,

Dank u hartelijk voor uw reactie. Hieruit begrijp ik dat u geen sticker op uw brievenbus heeft en dat er niet specifieke post was die u verwachtte.

Omdat u niet zeker weet of er post bezorgd had moeten worden op zaterdag kan ik wat dat betreft geen klacht registreren. Dit heb ik uiteraard wel gedaan wat betreft de reclame. Dit ligt inmiddels bij de leidinggevende van de bezorger en deze zal de bezorger op de vingers tikken, zodat dit niet weer gebeurt. U ontvangt hier geen terugkoppeling op, maar ik wil u wel vragen in de gaten te houden of het de komende tijd niet nogmaals voorkomt.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nel.jan