Klacht: Vandaag geen pakje ontvangen omdat ik niet thuis zou zijn zaterdag 28-10

op 07 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is niemand aan de deur geweest en er zat ook geenbriefje in de bus
ik was de hele dag thuis hoe komen ze er dan bij dat ik niet thuis was .
een heel slechte bezorger .
bij mijn buurman ook al een paar keer gebeurd.

en wij maar wachten!!!

gewoon de volgen wel aan de deur komen als ik dan niet thuis ben dan een brief je in de bus doen zodat ik kan zien dat de bezorger geweest is.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 november 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte heer Onink,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van uw pakket niet op de juiste wijze is uitgevoerd. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden.

Ik zie dat er naar aanleiding van telefonisch contact met onze klantenservice een klacht is ingediend. De bezorger is inmiddels aangesproken op deze manier van bezorgen. Deze klacht is intern behandeld, zodoende krijgt u hier in eerste instantie geen extra reactie op. Wel mag u ervan uit gaan dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Is dat toch wel het geval, dan raad ik u aan om dit zeker weer aan ons door te geven.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Onink