<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlVan Rozen Utrecht klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Thu, 08 Oct 2026 17:11:24 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Foutieve bestelling en geen reactie op retourverzoek</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/foutieve-bestelling-en-geen-reactie-op-retourverzoek</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/foutieve-bestelling-en-geen-reactie-op-retourverzoek#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 08 Oct 2026 17:11:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagera4627e78</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/foutieve-bestelling-en-geen-reactie-op-retourverzoek</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een bestelling geplaatst bij Van Rozen Utrecht, maar heb totaal iets anders ontvangen dan ik had besteld. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen via e-mail om het product te retourneren, krijg ik geen enkele reactie van het bedrijf. Dit gebrek aan communicatie en het ontvangen van het verkeerde product zijn zeer teleurstellend.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen terugbetaling na retour van jurken</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/geen-terugbetaling-na-retour-van-jurken</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/geen-terugbetaling-na-retour-van-jurken#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 01 Oct 2026 13:24:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager2a0b43a7</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/geen-terugbetaling-na-retour-van-jurken</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb jurken besteld bij Van Rozen Utrecht en deze retour gestuurd. Voor de retourzendingen heb ik € 28,00 per pakket betaald, maar ik heb nog nooit mijn geld teruggekregen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via e-mail, maar heb geen reactie ontvangen. Dit vind ik zeer teleurstellend en onacceptabel.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slechte service en misleidende producten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/slechte-service-en-misleidende-producten</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/slechte-service-en-misleidende-producten#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 02 Sep 2026 19:24:38 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager4ec7dc50</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/slechte-service-en-misleidende-producten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een bestelling geplaatst bij Van Rozen Utrecht en heb hierna 30 dagen geprobeerd om mijn bestelling te retourneren. Bij de retourzending vroegen zij om een kopie van de factuur, maar deze heb ik nooit ontvangen. Na ruim 3 weken wachten op mijn bestelling, ontving ik broeken die niet aan de beschrijving voldeden. De etiketten gaven aan dat de broeken 100% polyester waren, terwijl ik had besteld met linnenmix. Bovendien ontdekte ik dat dezelfde broeken bij een andere aanbieder voor een veel lagere prijs te koop waren. Mijn pogingen om contact op te nemen met het bedrijf leverden alleen standaardantwoorden op en geen oplossing. Dit is voor mij een duidelijke zaak van oplichting.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over niet verwerkte annulering van bestelling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-niet-verwerkte-annulering-van-bestelling</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-niet-verwerkte-annulering-van-bestelling#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 28 Aug 2026 13:48:02 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerd63f9453</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-niet-verwerkte-annulering-van-bestelling</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een bestelling geplaatst bij Van Rozen Utrecht, maar heb deze binnen 10 minuten na aankoop geprobeerd te annuleren. Ondanks mijn annulering kreeg ik alleen maar meldingen dat mijn bestelling werd verzonden, zonder enige reactie van de klantenservice op mijn annulering of verdere mails. De kleding kwam uit China, en ik had deze snel nodig voor een feestje. Het is zeer teleurstellend dat mijn annulering niet is verwerkt en ik geen contact heb kunnen krijgen met het bedrijf.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over lange levertijd en verkeerde kleding</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-lange-levertijd-en-verkeerde-kleding</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-lange-levertijd-en-verkeerde-kleding#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 27 Aug 2026 20:58:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerb602b650</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-lange-levertijd-en-verkeerde-kleding</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb kleding besteld bij Van Rozen Utrecht en heb daar lang op moeten wachten. Toen het kledingstuk eindelijk arriveerde, bleek het totaal anders te zijn dan op de webshop. Ik heb een e-mail gestuurd voor een retourticket, maar heb hierop geen reactie ontvangen, ondanks dat ze aangeven binnen 48 uur te antwoorden. Ook ontdekte ik dat ik zelf de retourkosten moet betalen, wat ik absurd vind. Na het lezen van reviews blijkt dat ik niet de enige ben met deze klachten. Ik voel me opgelicht, vooral omdat de kleding uit China komt en ik las dat hun rekening mogelijk bevroren is. Hierdoor vrees ik dat ik mijn geld niet terugkrijg.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over slechte kwaliteit van bestelling en zeer slechte retourservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-slechte-kwaliteit-van-bestelling-en-zeer-slechte-retourservice</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-slechte-kwaliteit-van-bestelling-en-zeer-slechte-retourservice#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 27 Aug 2026 12:04:02 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager02b603af</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-slechte-kwaliteit-van-bestelling-en-zeer-slechte-retourservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een bestelling ontvangen waarvan de maat, pasvorm en kwaliteit van de stof niet overeenkomen met wat ik heb besteld.  De producten blijken uit China te komen, wat betekent dat ik ze naar China moet terugsturen. Direct na ontvangst heb ik aangegeven de volledige bestelling te willen retourneren, maar Van Rozen Utrecht weigert om de retour te bevestigen. Ze bieden steeds een zeer laag percentage van het aankoopbedrag terug. Inmiddels is de retourtermijn bijna verstreken Het contact met het bedrijf verloopt uiterst slecht en traag.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over prijs en retourbeleid van jurk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-prijs-en-retourbeleid-van-jurk</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-prijs-en-retourbeleid-van-jurk#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 21 Aug 2026 11:08:38 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerea15d721</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/klacht-over-prijs-en-retourbeleid-van-jurk</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een jurk besteld bij Van Rozen Utrecht, die ik later ontdekte dat deze afkomstig is van AliExpress en daar slechts 14,95 kost. Bij Van Rozen Utrecht werd de jurk aangeboden voor 45,99, met een zogenaamde korting van 99,00 naar 45,00. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via e-mail, maar heb hierop geen reactie ontvangen. Het retourbeleid is onacceptabel, omdat ik de jurk naar China moet terugsturen, wat onnodig veel kosten met zich meebrengt.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Vertraagde retour en weigering terugbetaling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/vertraagde-retour-en-weigering-terugbetaling</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/vertraagde-retour-en-weigering-terugbetaling#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 14 Aug 2026 09:03:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerce034797</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/van-rozen-utrecht/klacht/vertraagde-retour-en-weigering-terugbetaling</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 9 juli ontving ik mijn bestelling (NL11771) ter waarde van € 71,91. Binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, op 22 juli, heb ik per e-mail aangegeven dat ik het product wilde retourneren. De klantenservice heeft de afhandeling echter bewust wekenlang vertraagd met kortingsvoorstellen. Nu weigeren zij de terugbetaling, omdat zij stellen dat de termijn na 10 augustus zou zijn verstreken. Dit vind ik onacceptabel, vooral gezien de misleidende handelswijze van LS-ECOM LIMITED onder de naam Van Rozen Utrecht.</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
