Klacht: Van kastje naar muur en weigering garantie Lucardi winkel

op 01 oktober 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Op 12 februari 2016 kocht ik een paar zilveren oorbellen voor mijn vriendin met een waarde van €25. Deze is helaas nu al kapot gegaan bij normaal gebruik.

Op de website van Lucardi stond de volgende procedure over een klacht: \”Als je een klacht hebt over een artikel dan kun je het beste een bezoek brengen aan één van onze filialen. Onze medewerkers kunnen het artikel dan beoordelen. Het filiaal zal vervolgens in samenspraak tot een passende oplossing komen.\”

Hiermee ben ik langsgegaan bij de winkel voor een passende oplossing. Er is niet eens naar het product gekeken. De medewerkster keek naar de bon en gaf aan dat de garantie van 3 maanden was verstreken.

Ondanks dat ik haar wees op hun bovengenoemde tekst over klacht, konden zij niets voor mij doen! Ik zou via de website en klacht moeten indienen!? Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd.

Uiteraard was ik het daar niet mee eens. Ik heb namelijk een half uur gereisd om bij de winkel aan te komen, omdat ik de procedure van de website moest volgen. Daarnaast noemt zij een garantie van 3 maanden op zilveren oorbellen. Ik gaf aan dat ik van deze zilveren oorbellen verwacht dat die minimaal een jaar meegaan, overeenkomstig de wettelijke garantie die in de algemene voorwaarden van lucardi staan vermeld. Ook dat was niet bespreekbaar!

Ik heb ze teruggegeven dat ik hier totaal niet van gediend ben. Ik heb namelijk met vertrouwen bij Lucardi oorbellen gekocht. Ik had namelijk mooiere zilveren oorbellen vanuit de andere kant van de wereld kunnen laten overbrengen voor een tiende deel van de prijs!

Ik voel me totaal afgezet met het product, de (ontbrekende) service en de (niet-) nakoming van hun eigen voorwaarden.

Sowieso geld retour.

En een gebaar over deze behandeling zal op zijn plaats zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cuma Kilic