Klacht: Van kastje naar de muur

op 06 september 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Op 5 juni 2018 een bankstel besteld bij seats and sofas in Sliedrecht. Er werd aangegeven dat de levertijd 6 weken zou zijn. Echter zijn we al bijna 12 weken verder en nog niks. Elke keer als we bellen (en dat is haast wekelijks), komen ze wel met een ander praatje. Zieke mensen, vakantie periode, fabriek gesloten ivm vakantie, leverancier laat niks horen. Ik wordt hier echt enorm moe van. Ook als we terug gebeld zouden worden word dit ook niet gedaan. Wij moeten elke keer overal achteraan. Wij zitten al die tijd op tuinstoelen. Ik ben in verwachting en wil gewoon in m’n eigen huis normaal en comfortabel kunnen zitten!!!

Ik wil dat ons bankstel binnen nu en een week geleverd gaat worden. Zo niet wil ik dat wij de bankstel kunnen annuleren en onze aanbetaling van €300 terug krijgen!! Dan pas ben ik tevreden! Ik ben hier klaar mee en koop hier NOOIT meer wat!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Braun, Onze excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas. Wij zullen uw melding doorsturen naar de desbetreffende afdeling . Ze zullen het voor u uit gaan zoeken en u dan zo spoedig mogelijk te woord staan. Met vriendelijke groet Peter-Customer service

Alle klachten die gemeld zijn door SharonBraun