Klacht: Van het (keuken)kastje naar de muur

op 18 oktober 2011 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In februari 2011 keuken gekocht bij Brugman Nijmegen. Prettig geholpen door de adviseur. Keuken is inmiddels geplaatst op 23 september jl. Puntjes:
– afzuigkap paste niet, ondanks ingemeten. Het heeft ruim 3 weken geduurd voor duidelijk werd dat Brugman ons geen alternatief kon bieden. Uiteindelijk hebben we zelf een andere, passende kap moeten zoeken.
– kraan en plint niet meegeleverd, we wachten (inmiddels 4 weken) nog steeds.
– de beloofde pannenset hebben we ook nog steeds niet (na 4 weken vervelen de magnetronmaaltijden behoorlijk)
– de oven maakt vanaf het begin al een hard ratelend geluid, nog steeds geen monteur geweest
– bij controle is gebleken dat wij een ander type vaatwasser dan besteld geleverd hebben gekregen. Deze zal worden omgeruild (wanneer???)

Kortom: we zijn inmiddels doodmoe van het over en weer bellen en gesprekken hierover voeren. Er worden oplossingen beloofd, die nog steeds niet in beeld zijn. Waarom worden wij nu al 4 weken van het kastje naar de muur gestuurd?

Zo spoedig mogelijk:
- ons geld retour voor afzuigkap
- alle ontbrekende onderdelen z.s.m. leveren
- reparatie oven en omruilen vaatwasser z.s.m. uitvoeren
- excuses en een tegemoetkoming in welke vorm dan ook zijn zeker op zijn plaats!

Tip voor volgende klanten: lever die pannenset direct met de keuken mee (wel zo servicegericht) en geef jullie klanten vooral niet de indruk dat ze niet meer belangrijk zijn, aangezien de factuur betaald is. Dit gevoel hebben wij heel erg sterk gekregen, en dit is op zijn zachts gezegd erg jammer na de vriendelijke benadering tijdens de verkoopgesprekken.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda2603