Klacht: Van het kastje naar de muur

op 29 april 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Per abuis 100 euro overgemaakt naar een andere afdeling van vesting finance. Nou moet ik contact opnemen met stichting Vincent & Wolf om dit te storneren en naar het goede rekeningnummer te sturen. Vind het sowieso raar dat ze niet intern kunnen overboeken. Wil dit graag doen maar er word geen emailadres of telefoonnummer gegeven waarmee ik contact kan opnemen. Vind het we erg vreemde zaak want nu word verweten zat ik mij niet aan mijn afspraak hou. Wil dit graag zsm oplossen.

Dat ik geholpen word met het overboeken. En dat de afdeling waar ik het per abuis naar toe heb geboekt kan doorgeven dat ik gewoon mijn rekening heb betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 10:06 geantwoord