Klacht: van het kastje naar de muur.

op 27 september 2011 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik ben ontevreden over de phonehouse met hun prachtige aanbieding. Vandaag weer gebeld waar mijn kaartje van 32 GB blijft. Ze zijn op en staan in bestelling. Dat is al de zoveelste keer dat dit gezegd wordt. Je krijgt geen mailtje of brief hierover. Het lijkt er een beetje op dat ze hopen dat je het vergeet. Schandalig dus!!

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming in de kosten zodat ik zelf een 32 GB kaartje aan kan schaffen of een leveringsbelofte op zeer korte termijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Phone House

Heeft op 29 september 2011 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Carolien,

Vandaag heb ik het bericht ontvangen dat alle geheugenkaartjes zijn verzonden. Let dus op je brievenbus.

Met vriendelijke groet,
The Phone House

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Phone House beoordeeld.

Heeft op 05 oktober 2011 om 07:36 geantwoord

Ik heb nog steeds geen kaartje ontvangen dus mijn klacht is niet opgelost. De zoveelste smoes om mensen stil te houden. Als ze verzonden zouden zijn dan had ik hem dus toch echt al in huis moeten hebben.

Met vriendelijke groet,

Carolien

Reactie van de melder van de klacht carolienkrouwel

6 jaren geleden - De klacht is dus niet opgelost ondanks de toezeggen van de phonehouse dat het kaartje opgestuurd is. Bij mij is hij nog niet binnen!! Hoe lang doet de post erover om iets te bezorgen??

Alle klachten die gemeld zijn door carolienkrouwel