Klacht: van de weg gereden door een bus

op 13 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reed op de p. savelenbergstraat in Brunssum toen er een bus op mijn weghelft kwam die om een fietser heen ging die voor hem reed , de bus erachter hoort te blijven want dit is een fiets /busstrook.
Maar ik moest met 2 wielen de stoep op anders had hij mij frontaal geraakt en dit terwijl mijn kinderen er ook in zaten en er zijn geschrokken.
Toen ben ik de bus achterna gereden en vroeg waar hij mee bezig was en die buschauffeur lachte mij gewoon uit (en dat zit dan op een bus) dus ik heb alles genoteerd en er een foto van gemaakt van die lachende chauffeur .
Ik vind dat deze man daar goed op aangesproken moet worden en anders maatregelen tegen zulke chauffeurs want die horen niet op zo’n bus te rijden
levensgevaarlijk .
En dan ook nog dat de meeste chauffeurs veel te hard rijden door de Wilhelminastraat in Brunssum en ook deze chauffeur want ik zie hem vaker en daar moet ook wat aan gedaan worden aan het harde rijden door veolia want ik ga het ook doorgeven aan de gemeente .
het busnummer is 5144 en buslijn 36 op maandag 13- 06- 2016 om 7:45

Als ik reactie terug krijg dat die buschauffeur erop word aangesproken op zulk gedrag en als ik geen reactie krijg ik de volgende keer net zo lang wacht tot er politie bij staat voor zulke figuren want ik ben er nog steeds heel erg boos over helemaal omdat mij kinderen erbij zaten en hij gewoon lachte .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kalee1969