Klacht: van basispakket naar familie pakket

op 15 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

In april wordt ik gebeld door een medewerkster van CD.We konden voordelig overstappen van basispakket naar het familiepakket.Het was een proefperiode van 2 maanden en daarna geldig voor een jaar.Ik was wel geintereseerd maar alleen als de regionale zenders er ook in zaten.En aan gegeven dat we een oude zender hadden.Vlgns de mevr.van CD was dit geen probleem.Hiermee ben ik akkoord gegaan.Na 2 maanden kreeg ik een rekening met daarin het abonnement van het familiepakket terwijl we deze nog niet eens ontvangen.Ik heb gewoon het het abonnementsgeld betaald van het basispakket.Enkele dagen later worden we afgesloten.Eind september krijg ik een vordering van Lindorff BV.Wanneer ik 197.55 euro ga betalen.Gezegd dat ik niet ga betalen omdat ik het familie pakket niet ontvang.Of mijn bezwaar even schriftelijk wilde sturen.Dit heb ik gedaan,een dag later waren we weer aangesloten.Omdat het mij onduidelijk is of ik nu het basispakket of het familiepakket.Heb ik eerst gebeld met Lindorff BV.Deze vertelde mij dat er op 7 okt.een betaling was binnen gekomen.Ik zeg dat klopt niet want ik had nog niet betaald.Is er geld op hun rekening gestort wat voor iemand anders bedoeld was(mijn eigen fout)en meneer zou hierachter aan gaan.Ik hoop dat ze het terugstorten maar dat zal wel niet.Vervolgens heb ik CD gebeld over welk pakket ik nu eigenlijk heb,vlgns die arrogante jongeman heb ik al sinds april het familiepakket,vraag ik waarom kan ik die regionalezenders dan niet ontvangen,want dat was mij beloofd.Lacht hij me uit en zegt dat de regionale zenders sindskort allèèn te ontvangen zijn via zo’n HD ontvander en die hebben wij dit niet.Ik vind dit dus PURE OPLICHTERIJ.
Maar hoe kan ik dit nu het beste oplossen.Ik voel me echt belazerd.

Dat CD een afspraak na komen en als CD niet niet kan om wat voor reden dan ook het weer terug draaien

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - Helaas is het zo dat het dossier uit handen is gegeven aan het incassobureau Lindorff waardoor CanalDigitaal geen invloed uitoefenen op de case. Zodra het betreffende probleem is behandeld door Lindorff, wordt het dossier teruggekoppeld aan CanalDigitaal. Daarom adviseren wij u contact op te nemen met Lindorff incasso via het telefoonnummer 038-4268600. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:11 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door eljani