Klacht: Van 900 Euro maken zij een bedrag van 4300 euro

op 28 november 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hadden een meningsverschil over de hoogte van een bedrag aan DHL. Het bedrag was origineel 900 Euro. Een paar weken later was het aan Vesting Finance gegeven en was het bedrag al opgelopen naar 4293 Euro
We gaan nu in hoger beroep en kijken wat daar uitkomt

We gaan dit nu naar de rechtbank brengen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 december 2016 om 14:53 geantwoord

Beste meneer Nederhoed,

Allereerst mijn excuses voor de erg late reactie, door een vergissing is uw klacht niet eerder door ons opgepakt.

Helaas heb ik echter als medewerker van het DHL Parcel Webcare en klantenservice team geen inzicht in de facturatie of eventuele overdracht van een inning aan een incassobureau. Ik hoop uiteraard dat dit tot een goed einde gebracht is of wordt, maar helaas hebben ik en mijn collega's niet de benodigde expertise u hierin te helpen.

Mocht hiermee u verdere info wensen over dit soort zaken, kunt u mij of mijn directe collega's van het Webcare team bereiken op webcare_parcel@dhl.com . Vermeld dan wel even uw klachtnummer op klacht.nl, zodat ik voor u na kan gaan welke afdeling u hiermee moet kunnen helpen. Omdat u in dit geval enkel spreekt over een bedrag zou het dan helpen te vermelden om wat voor betaling het zou gaan, met vermelding van eventuele betalingsnummers of factuurnummers. Een zoekopdracht op de naam Badgeboy levert helaas in onze klantenservicebestand geen accounts op bij DHL Parcel.

Met vriendelijke groeten,
Maarten
DHL Parcel Webcare & klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Badgeboy