Klacht: Valsheid in geschrifte door PostNL bij aangetekende brief

op 27 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Track & trace code: 3SRPKS966393292

Betreffende bovengenoemd aangetekend stuk is valsheid in geschrifte gepleegd gezien het feit dat ik de brief niet heb ontvangen, maar erger nog, het niet mijn handtekening is die op de ontvangstbevestiging staat.
Bovendien is de aangetekende brief onderdeel (bewijsstuk) van een juridisch proces en heb ik niet het gevoel dat PostNL voldoende belang hecht aan het onderzoeken van strafbare feiten zoals valsheid in geschrifte.

Als het degene die voor ontvangst heeft getekend hiervoor gestraft wordt. Valsheid in geschrifte is een strafbaar feit!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 februari 2017 om 16:09 geantwoord

Geachte heer Mulder,

Uit uw bericht verneem ik dat voor de bovenstaande aangetekende brief niet door u is getekend en dat u de brief niet heeft ontvangen, terwijl er wel een handtekening beschikbaar was. Ik kan me voorstellen dat u hier erg verontwaardigd over bent.

Inmiddels ben ik even voor u op onderzoek gegaan en ik heb vernomen dat over deze situatie al eerder een klacht en onderzoek is ingediend. Omdat ik verder niet over deze onderzoeken ga kan ik aan de uitkomst hiervan niets wijzigen. De chauffeur geeft aan dat hij de brief gewoon op uw adres heeft afgeleverd en omdat het om een geval van woord tegen woord gaat is het voor ons zeer lastig vast te stellen wat er exact is gebeurd. Mocht u het met de uitkomst hiervan niet eens zijn dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met de geschillencommissie. Dit is een onafhankelijk orgaan die over de klacht zal oordelen. U kunt meer informatie hierover vinden via de site www.geschillencommissie.nl (onder post). Ik ga er van uit dat ik u hiermee voor nu voldoende heb geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Muldert