Klacht: VALSE WERKWIJZE GEMEENTE RIJSWIJK

op 25 november 2016 over Gemeente Rijswijk in de categorie Gemeente

Geachte lezer/allen,

Reeds uit mijn eerder meldingen aan Klacht.nl, is reeds vast komen te staan, dat de Gemeente Rijswijk, zich schuldig heeft gemaakt aan valsheid in geschrifte, overtreden diverse Nederlandse Wetten, als mede op grove wijze de Schending van Privacy overtreedt.
Daar waar eindverantwoordelijk binnen de Gemeente Rijswijk, de heer, P. van der Vaate, noemende zich “hoofd sectie uitkeringen en applicatiebeheer, vorderingen verstrekt geheel tegenstrijdig de gegevens vermeldt staan op het Suwinet.
Tevens mevr. A (Ashmita) Sampat, noemende zich en verantwoordelijk als zijnde medewerker terugvordering en boete, binnen de Gemeente Rijswijk, gegevens verstrekt, dat totaal gebasseerd op leugens onwaarheden aan derden. Mevr. A (Ashmita) Sampat, heeft helemaal geen kennis dan wel geen niveau, aangezien mevr. een medewerker is van de Gemeente Rijswijk.
Het betreft hier een uiterst ernstig delict, waar de Gemeente Rijswijk, zich schuldig heeft gemaakt met al haar fouten, onjuistheden en overige zaken.
Nimmer geeft de Gemeente Rijswijk, de vaststaande feiten toe en geven nimmer gehoor, SCHANDE aan Gemeente Rijswijk.
De zaak zal Gerechtelijk uitgesproken worden. Het betreft hier een onschuldige burger, die kapot is gemaakt door fouten en foutieve werkwijze van de Gemeente Rijswijk, daar waar ik nimmer maar ook nooit iets in het verleden te maken heb gehad.

Na Gerechtelijke Uitspraak!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Rijswijk over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Gemeente Rijswijk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door eerlijkeburger01