Klacht: VALSE WERKOPDRACHTN UITSCHRIJVEN EN DECLAREREN NAAR ENECO

op 15 mei 2019 over Roamler Tech in de categorie Installatiebedrijven

nA ENIGE TELEFOONTJES EN ASOCIAAL BEHANDELING EN GEEN TERUG BEL ACTIE IS DEZ ONDERNEMING ROAMLER TECH BIJ MIJ GEWEEST DEZE HEBBEN NIKS GEDAAN EEN CV WAT DOOR EEN ERKEND INSTALLATIE BEDRIJF IS GEINSTALLEERD EN VERZEKERING TECHNISCH IN ORDE WORD ZOMAAR AFGEKEURD EN DAN MOET JE TEKENEN VOOR DE GEMAAKTE WERKZAAMHEDN DAT HEET FRAUDE IN MIJ OGEN 3 DAGEN ERVOOR THUIS GEWEEST EN NOG NIKS

3 DAGEN DECLASRATIE € 190

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roamler Tech

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roamler Tech nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Roamler Tech

1 jaar geleden - Geachte heer Luijndijk,Eerder is u op de klachtenkompas website van de consumentenbond onderstaande reactie gegeven:Geachte heer Luijendijk,Onze excuses voor de late reactie via dit platform. Er moest voor Roamler Tech eerst een account bij Klachtenkompas worden aangemaakt en dit heeft enige tijd in beslag genomen.Uiteraard reageren we graag op uw klant betreffende de entreebeurt voor uw CV ketel. Bij een entreebeurt wordt de bestaande ketel gecontroleerd en onderhouden en wordt bepaald of deze in onderhoud genomen kan worden door uw energieleverancier. Indien geconstateerd wordt dat de ketel in slechte staat verkeerd of niet volgens de huidige wettelijke normen is geïnstalleerd kan deze niet in onderhoud (in contract) worden genomen. Dit zijn duidelijke werkinstructies die wij vanuit onze opdrachtgever (uw energieleverancier) dienen na te leven.Tijdens de entreebeurt van uw CV ketel op 19 maart jl. heeft onze monteur geconstateerd dat uw CV ketel niet voldoet aan de eisen die uw energieleverancier stelt om deze in onderhoud te nemen. Meer bepaald was de rookgasafvoer niet correct gebeugeld met als gevolg dat we deze ketel volgens werkinstructie niet in onderhoud konden nemen.U heeft hierop met uw energieleverancier contact opgenomen en aangegeven af te willen zien van het onderhoudscontract. Aangezien uw CV ketel niet in onderhoud genomen kon worden is er ook geen sprake van een contractuele verplichting voor onderhoud.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Roamler Tech

Alle klachten die gemeld zijn door marcel luijndijk