Klacht: valse mail

op 19 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Wij hebben net hetzelfde voorgehad gisteren als de persoon hier onder, op een zaterdagavond een mail ontvangen van een openstaand saldo van bijna 500€ en weten helemaal van niets, nog nooit van gehoord. Wij zijn wel al naar de politie geweest omdat dit zo echt lijkt. Vind dit echt niet kunnen. Dreigen met een dagvaarding en we hebben nog iets gehoord van deze bedrijven.

Misschien kunnen jullie eens onderzoeken waar dit vandaan komt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 juni 2016 om 09:08 geantwoord

Bedankt dat u contact met ons opneemt naar aanleiding van het bericht dat u heeft ontvangen.

Wij hebben ontdekt dat er uit naam van GGN Mastering Credit phishing mails zijn verstuurd, ons advies is dan ook om hier NOOIT op in te gaan om problemen te voorkomen.

Op dit moment weten we niet om hoeveel verstuurde mails het gaat. Er wordt alles aan gedaan om de link in de phishing mail onschadelijk te maken.
Bij twijfel kunt u vanaf maandagochtend 8.30 uur contact met ons opnemen via 088 - 331 47 47 om correcte informatie over uw eventuele betalingsachterstand te krijgen.

Wij betreuren het eventuele ongemak voor u en de wijze waarop GGN in diskrediet wordt gebracht.
Zodra wij meer informatie hebben delen we dat via de website www.ggn.nl, LinkedIn en Twitter.

Directie GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door tinniderijk