Klacht: Valse informatie Tele2

op 26 september 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 heeft mij op 26 augustus 2011 telefonisch een abonnement alles-in-1 aangesmeerd terwijl ze wisten dat deze diensten pas vanaf oktober 2011, zo niet langer geleverd konden worden.
Dit blijkt uit een verklaring van een interne medewerker die antwoord gaf op de bestelling van een klant die al sinds juli 2011 wacht.Want deze klant krijgt een regeling tot januari 2012 wanneer de diensten ingaan.
Op de website van Tele2, het forum, worden berichten door medewerkers van Tele2 bewerkt zonder toestemming. Het typeert de respectloze houding van Tele2 naar klanten.

Gewenste oplossing

Graag zsm een retourbox leveren zodat ik de spullen terug kan sturen. En kom niet met \’er is een contract\’. Tele2 houd zich niet aan de afspraak een dienst te leveren dus rechtsgeldig is er geen contract ingegaan.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 27 september 2011 om 16:47 geantwoord

Volgens ons systeem is het pakket van de klant op 20 september 2011 opgeleverd. Verder zien we dat de klant via chat contact heeft gehad met de klantenservice waar zij de klant hebben geadviseerd telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Telefonisch contact is noodzakelijk om de verbinding te controleren. Op deze manier kan de klantenservice samen met de klant naar de aansluitsituatie kijken en eventueel vervolgstappen nemen om de storing te verhelpen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Heeft op 27 september 2011 om 22:53 geantwoord

Ook deze klacht is niet opgelost. Tele2 wil mij aan het lijntje houden.
Tele2 levert geen signaal en dus moet ik achter Tele2 aan ? De chat is er voor de klant, maar deze geven als standaard antwoord : bel maar met de klantenservice.
Vanaf 26 augustus 2011, toen ik de bestelling telefonisch heb geplaatst heeft Tele2 de tijd gehad om op 20 september 2011 om 18:00u zoals afgesproken signaal te leveren. Het lijkt me niet dat ik nu degene ben die moet gaan uitzoeken waarom er geen signaal is geleverd. Tele2 wist van te voren dat het niet mogelijk was om signaal te leveren op 20 september 2011. Bij de bestelling op 26 aug 2011 vertelde de verkoper mij dat ik de aansluiting bij Ziggo niet meteen moest opzeggen maar nog een maand moest houden, voor het geval dat. Vreemd advies voor iemand die wil overstappen. Om mij nu aan het lijntje te houden door nog wekenlang met een onbeschofte klantenservice te bellen en hiervoor te betalen gaat mij te ver. Ik heb de klantenservice 2 keer gebeld. Na de intro van Tele2, nog voor ik iemand aan de lijn had werd de verbinding verbroken. Ik wil een retourbox.

Alle klachten die gemeld zijn door _hans_