Klacht: valse informatie

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens track en trace van DHL is de bezorger 4 keer aan de deur geweest.
Dat is gelogen ik ben onafgebroken thuis geweest.
Op e-mail met een klacht bij DHL wordt niet gereageerd.
Na 15 minuten in de wacht te hebben gezeten om per telefoon mijn klacht te melden werd er beloofd dat het pakje vandaag zou worden bezorgd.
Helaas nog steeds geen pakket na weer een verloren vrije dag.

Gewenste Oplossing:

Als de informatie op track en trace beter word gecontroleerd en nagekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Dit is een buitengewoon vervelende situatie! Ik durf niet goed te zeggen wat hier precies verkeerd is gegaan, maar ik zal er uiteraard een melding van maken intern. Ik heb uw zending bekeken en ik zie dat deze inmiddels bij u is afgeleverd. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Luud van Heel