Klacht: Valse informatie!

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb lang op mijn pakketjes moeten wachten, ik krijg via de post nl app te zien dat mijn pakketje vandaag tussen 11.30 en 14 uur word bezorgd.

Na 14 uur krijg ik een melding dat de bezorger onderweg is en dat er vertraging is. Prima kan gebeuren. Om 17 uur bel ik post nl omdat de bezorger nog steeds niet langs is geweest ( na een hele dag thuis wachten ) eerst moet ik 30 min wachten, omdat ik een ander telefoontje moest plegen verbreek ik de verbinding.

Daarna bel ik terug en kies ik voor de keuze “pakketjes buitenland” omdat 1 van mijn pakketjes uit het buitenland kwam. Krijg ik ik een man aan de lijn die mij eerst 10 minuten in de wacht zet om mijn “ pakketje te zoeken “ daarna verteld hij mij dood leuk dat de pakketjes nog niet eens zijn vertrokken omdat ze nog in het sorteer centrum zijn.

De man leek verder niet benieuwd naar waarom de post nl mij verkeerde informatie geeft. Hele slechte service.

Ik wil dat er in de toekomst zelf gekozen mag worden door welk bedrijf de pakketjes worden verstuurd want post nl daar begin ik niet meer aan!

Wanneer er juiste informatie door word gegeven via de app

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Da,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. Ik ga ervan uit dat u deze pakketten inmiddels in huis heeft. Ik kan helaas niet met u meekijken, omdat u de barcodes niet heeft vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender(s).

Mocht u vaker pakketten uit het buitenland ontvangen dan heb ik nog een tip voor u. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Alle klachten die gemeld zijn door Lolahfeedvjjyf