Klacht: Valse handtekenig

op 06 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg via de Post.nl App een melding dat mijn pakketje onderweg naar mij was. Daar was ook een handtekening voor nodig. Op een bepaald moment kreeg ik de melding dat het pakketje afgeleverd zou zijn en er was voor getekend. Alleen was dat niet mijn handtekening. Maar er was helemaal niets geleverd, ook niet bij de buren. Het gaat om zendig: 3STMRL0029132. De klantenservice van Post.nl gebeld, maar die deden heel laconiek en verwezen ons door naar de afzender die moest het maar oplossen. Anderhalf uur later liep ik naar de voordeur, en zag tot mijn verbazing dat er een dikke enveloppe half door de brievenbus zat. Dit is ons al meer overkomen. Ik denk dat de bezorger zelf alles aftekend, de zendingen aanmeld, en daarna de pakketjes rondbrengt.

Als dit niet meer gebeurd, dus laten aftekenen bij bezorging.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 juni 2016 om 12:35 geantwoord

Geachte meneer Versteegh,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket, waar getekend voor moest worden, in de brievenbus is afgeleverd en een handtekening heeft gekregen die niet van u is.
Dit is uiteraard niet volgens ons protocol gegaan. Allereerst wil ik dan ook mijn excuses aanbieden hiervoor.

Ik heb een melding uitgezet naar de teamleider van de bezorger. Deze zal dit met de bezorger opnemen. U ontvangt daar verder geen terugkoppeling op.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Jack Versteegh