Klacht: Valse e-tickets

op 29 september 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Op 18-06-2017 heb ik via Viagogo voor mijn zoon en zijn vriend kaarten gekocht voor het Game event Gamescom op 26-8-2017 in Keulen.
Het bleken de laatste kaarten te zijn en we moesten ons haasten om de kaarten nog te kunnen bemachtigen. De prijs ging omhoog en uiteindelijk heb ik 170 euro betaald. Dat vond ik veel geld. Een paar dagen later kreeg ik nog wel 11 euro retour geboekt.
Toen het eindelijk zover was, gingen mijn zoon met zijn vriend en zijn ouders naar Gamescom in Keulen. Daar bleken de e-tickets vals te zijn. Geen van de toegangspoorten konden de tickets lezen.
Ik heb contact gezocht met Viagogo, maar zij reageren niet. Ook heb ik via Visa mijn geld terug proberen te krijgen, maar zij vragen om een bewijs. Dat is lastig want de toegangspoorten bij die beurs geven geen bewijs. Je komt er gewoon niet in.

Ik zou graag contact hebben met Viagogo en mijn geld terug krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Reactie van de melder van de klacht Evelyn Wijma

1 maand geleden - Helaas wil Viagogo mijn klacht niet oplossen. Ze doen niet eens moeite om in contact met mij te komen. Ook al kreeg ik via hun site het bericht ( automatische beantwoorder) dat ze contact met me zouden opnemen. Verder zijn ze onbereikbaar. Heel erg slecht en ik raad iedereen af om via Viagogo kaarten te kopen!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelyn Wijma