Klacht: Valse bestelling onder mijn naam

op 27 oktober 2011 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb nooit wat! besteld bij Wehkamp en dat ga ik nu ook zeker niet doen .
Ik kreeg een brief binnen dat ik bijna 800 euro moest betalen aan wehkamp voor een pakketje .. ik had nog nooit wat besteld dus dacht dat het gewoon een foutje was. Na wat telefoontjes bleek dat iemand mijn naam heeft gebruikt en een pakketje heeft laten bezorgen..dit pakketje is ook bezorgd op een heel ander adres dan waar ik woon !!!! Ik aangifte gedaan bij politie omdat iemand mijn naam had gebruikt en ik lastig werd gevallen door incasso bureaus en dat ze nu het geld wilde!!! ik wehkamp gebeld omdat ik het preciese adres wilde weten waar het pakketje was bezorgd, omdat ik dit nodig had met de aangifte..KREEG IK ELKE X TE HOREN.. MAAR MEVROUW WE HEBBEN UW KLANTNUMMER NODIG OF UW POSTCODE WAAR UW PAKKETJE IS BEZORGD..pardon ik zeg net dat ik NOG NOOIT WAT HEB BESTELD en het pakketje niet bij mij is bezorgd omdat ik NIKS HEB BESTELD.. vervolgens copie van aangifte verstuurd naar Wehkamp en meerdere brieven. Ze hebben geen excuus gestuurd niks!!! WEHKAMP SUCKS !! dat dit zomaar kan… bah.. weet wel als ze nu nog komen met een brief dat ik een aanklacht in ga dienen tegen wehkamp.

al zou het maar een excuus zijn !! maar zelfs dat kon er niet van af..alleen maar onbeleefte telefonisten had ik aan de telefoon !

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mamma88