Klacht: VALSE BELOFTES

op 17 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL HEEFT EEN PAKKET DAT ZE NU AL 5 DAGEN ACHTER ELKAAT TELEFONISCH BELOVEN TE GAAN BEZORGEN. ELKE KEER ZEGGEN ZE “KOMT VANDAAG ECHT MENEER” .IK BEN NU ZO KLAAR MET DEZE AMATEURISTISCH MANIER VAN WERKEN EN VERWACHT DAN OOK EEN PASSENDE COMPENSATIE AL ZAL DAT WEL WEER NIET LUKKEN. TIENTALLEN UREN ZITTEN WACHTEN EN TIENTALLEN MINUTEN AAN DE TELEFOON EN HEEL VEEL HOOFDPIJN DAT ALLEMAAL WEL MAAR GEEN PAKKET.

DHL KAN MIJ ABSELUUT NIET MEER TEVREDEN KRIJGEN. HEB ZE HIER MEERDERE KEREN DE KANS VOOR GEGEVEN EN ZELFS MEE GEDACHT AAN EEN OPLOSSING.MAAR NIETS WAS MOGELIJK EN JE HEBT GEWOON DIKKE PECH

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:03 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt zie ik dat de levering van uw zending inderdaad is vertraagd door een mis sortering. Vervolgens hebben we de levering van uw zending 2 maal achter elkaar moeten uitstellen wegens overmacht. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste. Volgens mijn gegevens is het pakket vandaag alsnog bij u geleverd.

Excuses dat u hierdoor zo lang op uw zending heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:34 geantwoord

Er is mij meedere malen telefonisch beloofd om het pakket te leveren en het werdt keer op keer verzekerd dat het pakket kwam. Vervolgs 2 vrije dagen naar de knoppen en een hoop belminuten gebruikt. En wat is hier de oplossing voor dan????????

Alle klachten die gemeld zijn door JDR1984