Klacht: Valse afleverpoging

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2dagen op rij ; niet aan de deur gebeld en 2 keer track en trace naar bedrijf gesloten verplaatst. Ik ben speciaal 2 dagen thuis gebleven voor dit pakket in ontvangst te nemen

Gewenste Oplossing:

???

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Met uw adresgegevens kan ik enkel een zending vinden die op 29-11 bij u bezorgd zou zijn. Gaat het om deze zending of verwacht u nog een ander pakket? Dan zou ik graag de traceercode van u ontvangen om te kijken wat er aan de hand is. In ieder geval mijn excuses voor de ontstane vertraging. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Duaner

1 maand geleden - Er is helemaal niets afgeleverd op 2911 mevrouw; Het ging 2811 geleverd worden, zogezegd aan de deur gebeld , niet gebeurd en track en trace naar bedrijf gesloten geplaatst. 2911 Juist hetzelfde verhaal. Geen bezorger gezien aan men huis en track en trace veranderd naar bedrijf gesloten. Geen nota in de bus, niets. Gewoon geen service en claimen dat er niemand was om het pakket aan te nemen. : https:nolp.dhl.denextt-online-publicset_identcodes.do?langenidc00340434128009136824rfnextendedSearchtrue 00340434128009136824

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat onze collega's van onze zakelijke bezorgdienst in België inderdaad hebben gemeld dat er bij twee bezorgpogingen niemand aanwezig was. Als dit wel het geval was, dan is er een fout gemaakt en bied ik u mijn excuses aan voor deze meldingen.

Uw pakket ligt voor u klaar op onze terminal in Ternat, waar u het kunt afhalen. Komt dit u niet gelegen? Neemt u dan contact op met de afzender van het pakket en verzoek de afzender om DHL opdracht te geven het pakket nogmaals op uw adres aan te bieden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Duaner