Klacht: Valse aanmaning zonder hulp

op 14 mei 2020 over Lotto in de categorie Loterijen

Op een dag werd ik aangesproken door een Lotto verkoper op straat, toevallig had ik een goede dag en ben ik in gesprek gegaan met de verkoper. Deze verkoper bood me een voordelig aanbod waarbij je 2 loten kreeg voor de prijs van 1, ik zei hier gelijk op niet aan een vast contract te willen zitten waarop de verkoper mij vertelde dat er geen vaste kosten in kaart zouden worden gebracht. hierop heeft de verkoper alles op zijn ipad voor mij geregeld waarna ik kon gaan, echter zag ik na een aantal maanden dat er structureel door Lotto geld van mijn rekening afgeschreven word zonder dat ik hier iets van hoor, daarom heb ik het geld teruggeboekt. Na een tijd niets meer gehoord te hebben kreeg ik 2 aanmaningen in de brievenbus, deze aanmaningen ben ik eerst netjes gaan aanvechten bij Lotto zelf maar ze reageren pas na 10 dagen telkens en de aanmaningen horen nu al bijna betaald te zijn voordat ze verhoogd worden. Het is mijn eigen schuld dat ik mezelf heb laten verleiden door een straatverkoper van Lotto, maar de hulp vanuit Lotto haar kant is 0 en ze moeten het blijkbaar hebben van die straatverkopers die onder valse voorwaarden abbonementen aansmeren.

Als de aanmaningen ongedaan worden gemaakt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Joel96