Klacht: Valentijns boeket niet bezorgd

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een valentijns boeket online besteld en betaald (via paypal). Wel keurig email gekregen dat het vanmorgen vroeg rond 06:00 uur in depot was aangekomen. Daarna de mededeling dat het bezorgd zou worden tussen 08:00 en 20:00 uur. Maar NIET aangekomen.

Klanten service via facebook geeft niet thuis.

UPDATE: Gisteren kreeg ik om 21:45 uur de melding dat het boeket + kaart bezorgd was. Dat is niet het geval! Er is GEEN bezorger aan de deur geweest. Tenzij de bezorger kan aangeven dat hij wel is geweest. Ik heb een camera hangen die 24/7 en 7 dagen lang bij mijn deur filmt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. Want vandaag zou dit een verrassing moeten zijn voor mijn vrouw. En je betaalt al extra veel op een dag als vandaag. Na valentijn zijn de bloemen weer stuk goedkoper.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht alexander.den.engelsman@ing.com

1 week geleden - UPDATE: reactie Greetz: Goedemiddag, erg vervelend dat het product niet is bezorgd terwijl de bezorger aangeeft dat dit wel is gebeurt. Wellicht wordt deze vandaag nog bezorgd, maar ik snap dat je het graag op Valentijnsdag bezorgd had gezien. Ik heb ter compensatie een vouchercode naar je laten sturen t.w.v. het orderbedrag. Excuses voor het ongemak en een fijne dag verder. Ben tevreden met deze oplossing. Geld terug was beter geweest. Maar dit is acceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door alexander.den.engelsman@ing.com